کاغذدیواری

استفاده از باقیمانده کاغذ دیواری در دکوراسیون

واقعیت این است که کاغذ دیواری ها می توانند تنها برای دیوارها به کار نروند و شما می توانید با کمی خلاقیت و نوآوری استفاده های جذاب دیگری از آنها بکنید. در زیر به همفکری شما می آییم تا چند مورد از ترفندهای استفاده از کاغذ دیواری را به شما نشان دهیم. پس با تیم کاغذدیواری تاپ دکورهمراه باشید.

اگر درهای اتاق ها یا کمدهایتان رنگ و روی کهنگی به خود گرفته می توانید با استفاده از کاغذ دیواری بر روی آن حس و حال آنها را عوض کنید. شما می‌توانید طرح و رنگ کاغذ دیواری مورد استفاده خود را با سایر وسایل اتاق هماهنگ کنید تا یک ترکیب زیبا در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرده باشید. با استفاده از این ایده ساده و کم هزینه زیبایی دکوراسیون خانه خود را دوچندان کنید.

معمولا راه ‌پله‌ ها در طراحی و دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای از جمله مواردی هستند که توجهی به آنها نمی‌شود و اغلب بدون تزیین باقی می مانند اما کافی است تکه های کاغذ دیواری را به دیوار راه پله ها بچسبانید و فضای این منطقه از خانه را متفاوت کنید و با هر رفت و آمدی از این قسمت نیز لذت ببرید.

آباژورها با جذابیتی که دارند دکوراسیون خانه شما را زیباتر می‌کنند اما بعد از گذشت مدت زمانی ممکن است طرح روی آباژور برای شما خسته کننده و تکراری شود. شما می‌توانید با سلیقه و خلاقیت خود با چسباندن کاغذ دیواری روی آنها متناسب با دکوراسیون خانه آباژورهایی متفاوت ایجاد کنید و ظاهری جدید و زیبا به آنها ببخشید و شب هنگام با روشن کردن لامپ از جلوه آن لذت بیشتری ببرید.

جالب است بدانید که کاغذ دیواری‌ ها می‌توانند برای ساخت یک دیوار برای عکاسی به ما کمک کنند. ساخت دیواری برای عکاسی به کمک باقیمانده‌ های کاغذ دیواری خیلی جذاب است. شما می‌توانید با ساخت این دیوار با هزینه خیلی کم خاطرات خود را در کنار این دیوار به ثبت برسانید.

با استفاده از هنر دکوپاژ و کاغذ دیواری به گلدان‌ های قدیمی خود ظاهری زیبا دهید. دکوپاژ تکنیکی است که بر روی وسایل قدیمی اجرا می‌شود و تغیر منحصر به‌ فردی به وجود می‌آورد. برای این کار کافی است چند تکه از کاغذ دیواری را برش بزنید و بر روی گلدان‌های خود بچسبانید. سپس به کمک اسپری تثبیت کننده آنها را فیکس کنید و صبر کنید تا خشک شوند.

آخرین مورد از ترفندهای استفاده از کاغذ دیواری که در اینجا به آن اشاره می کنیم استفاده از آن در تزیین جعبه هاست. همیشه در دور و بر شما پر از جعبه هایی است که از نظر استحکام برای استفاده به عنوان فضای ذخیره سازی خیلی مناسب هستند اما متأسفانه ظاهر این جعبه ها ممکن است زیبا نباشد یا به واسطه آرمی که دارد استفاده از آن چندان باب میلتان نباشد. به راحتی می توانید با استفاده از کاغذ دیواری این جعبه ها را تزیین کنید و به منظور هدیه دادن یا استفاده در کمد و کتابخانه و روی دراور استفاده کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “استفاده از باقیمانده کاغذ دیواری در دکوراسیون

  1. 9056133104 گفت:

    سلام وقت بخیر من دیشب سفارش ثبت کردم بعد از اتمام سفارش متوجه شدم ک کد ۶۵۳ رو سفارش دادم در حالی که من قصد سفارش ۶۴۰ رو داشتم خواهش کد کاغذ دیواری سفارشیمو تغییر بدید و ۱۵ رول کاغذ دیواری حراج کد ۶۴۰ بفرستید با تشکر

    1. سلام
      وقت شما هم بخیر
      چشم حتما انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید