کاغذدیواری

مولفه های مهم در کیفیت پوستر دیواری

مولفه های مهم در کیفیت پوستر دیواری

موضوعی که در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم تاثیر مستقیم کیفیت بسته بندی روی محصول نهایی است. شاید در ابتدا تصور هر شخصی در مورد پوستر تمرکز روی کیفیت چاپ باشد اما در حقیقت ماجرا فرا تر از این تصورات است. در کیفیت نهایی پوستردیواری مسایل مختلفی موثر میباشند که در این مبحث آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • نوع کاغذ به کار رفته برای پوستر دیواری
  • کیفیت رنگ دانه های جوهر
  • نوع هد دستگاه چاپگر
  • پرسنل حرفه ای
  • بسته بندی محکم و حرفه ای

نوع کاغذ به کار رفته در پوستر دیواری

اولین مولفه در کیفیت پوستر دیواری که در اینجا مورد بررسی قرار میدهیم نوع کاغذ به کار رفته برای چاپ میباشد. با توجه به اینکه کشور ایران در حال حاضر قادر به تولید این محصول میباشد واردات کاغذ خارجی چند سالی است که ممنوع شده و تمام شرکت های تولید کننده پوستردیواری از کاغذ های تولید داخلی استفاده میکنند.

اما از آنجا که شرکت های تولید کننده میخواهند محصولاتشان را خاص و منحصر به فرد به مشتری ارائه دهند هر تولید کننده اسم های خاصی را برای کاغذ پایه در نظر میگیرد.

با این ترفند هم مشتری تصور میکند کاغذ به کار رفته خارجی و خیلی منحصر به فرد بوده و هم اینکه تولید کننده میتواند پوستر خود را با قیمت های دلخواه به بازار عرضه کند.

در مجموعه تاپ دکور پوستردیواری روی کاغذ برلیان چاپ میشود. این کاغذ یکی از با کیفیت ترین و ضخیم ترین کاغذ های چاپ پوستر دیواری بوده و دارای اکلیل میباشد.

اکثر فروشگاه های کاغذ دیواری با کاغذ برلیان آشنا هستند و آن را به عنوان کاغذ لاکچری یا بهترین نوع کاغذ پوستر به مشتریان خود معرفی مینمایند.

کیفیت رنگ دانه های جوهر

مولفه بعدی در که در کیفیت نهایی پوستر دیواری موثر میباشد کیفیت رنگدانه های جوهر است. در مورد جوهر دو مساله مهم وجود دارد.

اولین مساله این که این محصول در ایران تولید نمیشود و تمام شرکت های تولید کننده پوستر دیواری مجبور به خرید از وارد کننده های این کالا میباشند

دومین مساله نیز سایز رنگدانه های جوهر است که مستقیام بستگی به نوع هد به کار رفته در ستگاه چاپ دارد .

نهایتا نتیجه میگیریم که با توجه به اهمیت کیفیت پوستر و اینکه جوهر در کیفیت چاپ تاثیر مستقیم دارد اما جوهر مساله ای نیست که مشتری بتواند در انتخاب آن تاثیر مستقیم داشته باشد. و تولید کننده وابسطه به نوع دستگاه چاپ و به منظور بالا ماندن کیفیت محصول و رقابتی بودن کالا و کیفیت مجبور به انتخاب بهترین نوع جوهر میباشد.

نوع هد دستگاه چاپ پوستر دیواری

هد دستگاه قسمتی است که عمل چاپ به طور مستقیم توسط آن انجام میشود پس کیفیت چاپ رابطه مستقیم با نوع هد به کار رفته در چاپگر دارد.
یکی از با کیفیت ترین و بهترین دستگاه های تولید پوستر دیواری، چاپگر های تولید شده توسط شرکت میماکی ژاپن است. هد این دستگاه ها بسیار با کیفیت و حساس هستند.

خوشبختانه فروشگاه پوستر دیواری تاپ دکور از دستگاه های فوق پیشرفته میماکی با کیفیت چاپ بالا استفاده میکند.

پرسنل حرفه ای

طبیعتا پرسنل حرفه ای برای تنظیم رنگ و … بسیار مهم میباشند و خوشبختانه مجموعه تاپ دکور از مهندسین و گرافیک کار های بسیار حرفه ای برای واحد تولید و چاپ خود بهره گیری میکند

بسته بندی محکم و حرفه ای

و نهایتا مقوله مهم بسته بندی!! که امنیت کالا را برای سالم رسیدن به دست مشتری تامین میکند.

ما در این مجموعه از لوله های مقوایی با ضخامت بالا به همراه درب فلزی قوی استفاده میکنیم و با توجه به بالا بودن کیفیت بسته بندی میتوانیم ادعا کنیم که بهترین کیفیت پوستر دیواری را با مطمئن ترین حالت ممکن در اختیار مصرف کننده قرار خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید